Nagy Márton

 

Dr. Nagy Márton
Kutató, Adjunktus

Főbb kutatási területek: Az epizodikus emlékezet részfolyamatainak vizsgálata, emlékezeti tudatosság, szemmozgás és emlékezeti folyamatok, vizuális és multimodális statisztikai tanulás.

Elérhetőség:

(36-1) 461-2600/5678

nagy.marton@ppk.elte.hu

Önéletrajz

MTMT adatbázis

 

Kurzusok, témavezetések

 

Oktatott kurzusok:

Eye-tracking és nézési idős eljárások PSZM17-KF-212:2
Haladó statisztika és adatelemzés gyakorlat PSZM17-206
Programozás és kísérletvezérlés (PSZM17-208)

Témavezetések:

Epizodikus emlékezet kísérleti vizsgálata
Emlékezeti folyamatok és szemmozgások kapcsolata
Emlékezeti, tanulási folyamatok és pupillaméret kapcsolata


Publikációk

 

2022

Zolnai, T., Dávid, D., Pesthy, O., Nemeth, M., Kiss, M., Nagy, M., & Nemeth, D. (2022). Measuring statistical learning by eye-tracking. Experimental Results, 3, E10. doi:10.1017/exp.2022.8


2021

Lengyel, G., Nagy, M., & Fiser, J. (2021). Statistically defined visual chunks engage object-based attention. Nature Communications, 12(1), 1–12.


2020

Avarguès-Weber, A., Finke, V., Nagy, M., Szabó, T., d’Amaro, D., Dyer, A. G., & Fiser, J. (2020). Different mechanisms underlie implicit visual statistical learning in honey bees and humans. Proceedings of the National Academy of Sciences, 117(41), 25923-25934.


2019

Linnert, S., Tóth, B., Nagy, M., Parise, E., & Király, I. (2019). Neural signatures of recognition memory in 10-to 12-month-old infants. Neuropsychologia, 126, 75-81.


2018

Nagy, M., & Király, I. (2018). Evidence of relational retrieval, even in the absence of the relational eye movement effect (REME). Consciousness and cognition, 66, 40-53.


2017

Nagy, M. G. (2017). Recollection in the light of eye movements: The relational eye movement effect and its role in recollection. PhD Dissertation.


2013

Nagy, M., Király, I., & Kónya, A. (2013). Az asszociatív emlékezet fejlődése 6-10 éves és felnőttkor között. 33, 3, 169-184, Pszichológia


2012

Linnert, Sz., Tóth, B., Nagy, M., Tompa, T., Halász, E., Király, I. (2012). How familiarity and novelty modulate the Nc component in 12-month-old infants?: An ERP study. In: Király, Ildikó (szerk.) Mosaics on Memory Development and Cultural Learning. (pp. 4-15). Budapest, Magyarország : Eötvös Loránd University.